معاون امور عمراني استانداري قم :

توقف پروژه پل پردیسان

بهشتی گفت:مشکلات تملک عامل توقف پروژه پل پرديسان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محسن بهشتی ،معاون امور عمراني استانداري قم ،گفت: با اشاره به وضعیت و مشکل تملک پل پردیسان ، در گران ترین بخش‌های شهر به دلیل آنکه پروژه به شهرداری اختصاص داشته تملک صورت گرفته است.

وی یادآورشد: توافق شده بود در این پروژه تملک از سوی شهرداری و اجرا از سوی راه و شهرسازی باشد حتی در مقاطعی پروژه راه و شهرسازی متوقف شد، زیرا جبهه کاری به دلیل مشکل تملک وجود نداشت.

معاون امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد: اکنون در این بخش ورود پیدا کردیم و حتی با مالکان نیز جلسه‌ای برگزار شد که از طریق کارشناسی کاربری و تراکم لازم به باقیمانده اراضی از طریق کمیسیون ماده پنج داده شود.

وی ادامه داد:در مقاطعي پروژه پل پرديسان متوقف شد زيرا در حوزه كاري اين پروژه مشكلات تملك وجود داشت.

بهشتی افزود:با اشاره به خطوط ویژه اتوبوس خیابان آذر،مسیر ویژه اتوبوس از ابتدا تا انتها باید یکنواخت باشد ولی به دلیل آنکه خیابان آذر از خیابان‌های قدیمی با عرض کم است مشکلات ترافیکی در این خیابان وجود دارد که این امر خطوط ویژه اتوبوس را با مشکل مواجه می‌کند.

بهشتی تصریح کرد:به اشکالات این طرح اشاره کرد،کمیته فنی شورای ترافیک این خط را بررسی کرد تا نقاط آسیب‌پذیر منطقه شناسایی شود و به شهرداری فرصت داده شد تا این مشکلات را برطرف کند، چنانچه این مشکلات برطرف نشود شورای ترافیک بر جمع‌آوری این خط تصمیم می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دو ماه گذشته مصوب شد خطوط ویژه اتوبوس تا میدان پلیس جمع‌آوری شود زیرا عمده ترافیک در این بخش قرار دارد.

انتهای پیام/ح

مشکلات تملک عامل توقف پروژه پل پرديسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.