امانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

داوطلبانه تصمیم گرفتم که از سمتم استعفا دهم/ کارمند رسمی شهرداری نبودم که بخواهم بمانم

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: دلیل استعفایم از شهرداری تهران تنها به دلیل باز گذاشتن دست نجفی برای انتخاب مدیری هم‌فکر با شورا و شهرداری جدید بود.

داوطلبانه تصمیم گرفتم که از سمتم استعفا دهم/ کارمند رسمی شهرداری نبودم که بخواهم بمانمناصر امانی معاون قالیباف شهردار سابق تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خبر استعفای خود، اظهار داشت: خبر استعفایم صحت دارد.

وی افزود: بنده دست نجفی را برای انتخاب معاون باز گذاشتم، اگرچه در دوره کوتاه سلیمی هم نامه استعفای خود را نوشته بودم تا به وی تقدیم کنم، اما بعد از اینکه متوجه حکم نجفی شدم، منتظر ماندم تا نامه را به وی تقدیم کنم.

امانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نجفی با استعفای شما موافقت کرد یا خیر؟، گفت: فکر می‌کنم که نجفی با استعفای من موافقت کرده باشد، چراکه از دیروز که استعفای خود را به وی دادم تاکنون با بنده تماس نگرفته اند و بنده هم از دیروز تاکنون دیگر به شهرداری باز نگشته ام.

وی با اشاره به علت استعفای خود افزود: من کارمند رسمی شهرداری تهران نبودم و به صورت قراردادی با این مجموعه همکاری داشتم، به همین منظور خواستم دست نجفی را در انتخاب و جا به جایی مدیران باز بگذارم.

امانی ادامه داد: معاون اجرایی و امور شورای شهرداری بسیار پست حساسی است، به همین منظور فکر می‌کنم که حق شهردار تهران باشد که اولین انتخاب خود را در این پست معاونت انجام دهد و کسی را انتخاب کند که با شورا و شهردار جدید هم‌فکر و هماهنگ باشد که راحت‌تر بتواند به مسائل شهر و شهرداری رسیدگی کند.

وی اضافه کرد: دواطلبانه برای استعفا پیش قدم شدم، تا نجفی راحت‌تر بتواند برای این معاونت تصمیم گیری کند.

امانی گفت: تنها علت استعفایم از شهرداری تهران این بود که دوست داشتم دست شهردار را برای انتخاب باز بگذارم و هیچ دلیل دیگری نداشت.

انتهای پیام/

امانی معاون اجرایی شهردار سابق تهران استعفا داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
استعفاي معني دار ! معاونت شهردار تهران كارمند قراردادي !
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
توروخدا بمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
احسنت آريالای قراردادی شما چند میلیارد زدی ؟ چون قراردادی های سایر ادارات به نون شبشون هم محتاج هستن تا چه برسه به اینکه استعفا بدن!!!
آخرین اخبار