کشف ۵۰۰ میلیون کالای قاچاق در شهرستان بهشهر

۶ هزار و ۷۴۲ عدد انواع کالا‌های خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در شهرستان بهشهر کشف شد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور توسعه و حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس آگاهی و یگان‌ های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان فروش کالا‌های قاچاق و محل‌ های نگهداری کالا‌های قاچاق توسط این افراد شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: در اقدامی عملیاتی ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل‌ های نگهداری کالا‌های قاچاق توسط متهمان ۸ دستگاه کولر خارجی، ۵۱۰ عدد انواع قرص‌ های غیر مجاز،۶۵۰ عددسیگار خارجی و ۹۸ کیلو گرم انواع ماهی خاویاری قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیو. ن. ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ شجاعی با بیان این که ورود و عرضه کالا‌های خارجی و غیر مجاز ضمن این که از کیفیت، مرغوبیت لازم برخوردار نبوده و باعث رکود تولیدات داخلی و ضربه به اشتغال جوانان خواهد بود، گفت: هموطنان و همشهریان عزیز با مشاهده افراد سودجو و فعال در عرصه کالای قاچاق و غیر مجاز با مراجعه به مراکز انتظامی و یا تماس با پلیس ۱۱۰ مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع داده تا برخورد قانونی با این افراد صورت پذیرد.

انتهای پیام/ م

کشف ۶ هزار کالای ۵۰۰ میلیونی کالای قاچاق در شهرستان بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.