نمایشگاه صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی در همدان

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات، سیستم های سرمایشی، گرمایشی و دکوراسیون داخلی در همدان برپا شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ الماسی،مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان گفت: در این نمایشگاه ۸۵ شرکت کننده از استان‌های تهران، مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، چهارمحال بختیاری، همدان و همچنین نمایندگی‌هایی از برخی کشورهای خارجی حضور دارند.

حسین الماسی افزود: این دوره از نمایشگاه در فضایی افزون بر پنج هزار متر مربع و در سالن‌های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز میزبان بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت‌های اقلیمی، جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده تا حوزه‌ی صنعت ساختمان اهمیتی دو چندان داشته باشد بیان کرد: توسعه و افزایش شهرنشینی نیز تنوع و گوناگونی ساخت‌و‌سازها را به دنبال داشته که روز به روزگسترش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان با بیان اینکه اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است گفت: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در بدنبال داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد، مهم ترین دغدغه‌ی مشارکت کنندگان است.

این نمایشگاه تا دهم شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ ش

نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.