به دنبال ناکامی در رقابت های جهانی فرانسه؛

کاوه: تیم ملی کشتی آزاد کم تجربه بود، نه جوان!

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: جوانگرایی که کادر فنی از آن صحبت می‌کند تعریف مشخصی دارد و شامل تیمی با میانگین سنی 26 سال نمی شود.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علت ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی پاریس گفت: نباید از واقعیت‌ها فرار کنیم، نتایجی که در این مسابقات رقم خورد به هیچ عنوان مورد قبول جامعه کشتی و مردم ایران نیست.
وی درباره جوانگرایی در تیم ملی افزود: متاسفانه با این موضوع موافق نیستم؛ چطور میانگین سنی تیمی که حددو 26 سال است را می توانیم جوان بنامیم. شاید بتوانیم این تیم را کم تجربه بنامیم اما جوان نه؛ نمی توان بگوییم کشتی گیر 26 ساله چون اولین حضورش در مسابقات جهانی را تجربه می کند پس جوان است.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: کم تجربگی کشتی گیران هم به برنامه ریزی کادر فنی بر می گردد و فدراسیون کشتی بود که با برنامه ریزی نامناسب خود اجازه حضور نفراتی مانند اطری، محبی و .. را در میادین و تورنمنت‌های مهم نداد و همواره پشت عده ای ایستاد تا فقط یک تیم را در تمام مسابقات مهم شرکت دهیم که نتیجه اش همان شد که می بینیم.
محسن کاوه خاطر نشان کرد: وقتی کشتی گیری مانند حسن رحیمی به علت حضور بی وقفه در تمام مسابقات مصدوم می شود یا کمیل قاسمی در شرایط آمادگی مناسبی نیست جایگزین مناسبی برای آنها نداریم وکاسه چه کنم در دست می گیریم. باید علل مختلف عدم موفقیت تیم ملی بررسی شود و در فضایی بدور از حاشیه بهترین تصمیم گیری انجام و به اطلاع مردم برسد.
انتهای پیام/


نتایج آزادکاران در مسابقات جهانی باید در فضایی به دور از حاشیه بررسی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار