برگزاری یادواره شهدای "بخش ننور" بانه

به ومنظور قدردانی از خانواده‌های شهدا ،یادواره ۲۵ شهید بخش ننور بانه  امروز با حضور مسئولان شهرستان، در مسجد جامع شهر بویین برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ سرهنگ مصطفی سلیمانی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای بخش ننور که در مسجد جامع شهر بویین برگزار شد، با اشاره به جایگاه معنوی شهدا گفت: از دیدگاه اسلام شهیدان از جایگاه رفیعی برخوردار هستند و آیات قرآن نیز به عظمت این دلاورمردان اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه شهیدان حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند، گفت: طبق نص صریح آیات قرآن، شهیدان زنده هستند و آنها ناظر و شاهد اعمال ما و عالم ملکوت هستند

فرمانده سپاه شهرستان بانه خواستار توجه بیشتر مردم به جایگاه شهیدان و استفاده از برکات معنوی آنها شد وبیان کرد: شهیدان جایگاه ویژه‌ای در نزد پروردگار دارند و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برکات زیادی دارد.

حجت‌الاسلام سیدقاسم هاشم‌پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سقز نیز در ادامه با اشاره به آیات و روایات اسلامی به تببین مقام شهید و شهادت اظهار داشت: از دیدگاه اسلام شهادت از جایگاه والایی برخوردار بوده چراکه آنان با نثار جان خود بهترین معامله را با خدا انجام دادند.

وی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و خطه کردستان سبب تطهیر روح و افزایش معنویت در جامعه می‌شود و باید رشادت‌های آنان برجسته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سقز با بیان اینکه شهیدان بهترین الگو برای نسل جوان و همه اقشار جامعه هستند، تصریح کرد: پدر و مادران زیادی وجود دارند که با تقدیم بیش از چند شهید در راه اسلام، خم به ابرو نیاورده و همیشه با ایمان قوی و اراده مستحکم پشتیبان نظام هستند.

انتهای پیام/م

یادواره شهدای "بخش ننور" بانه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.