کمیته امداد امام خمینی(ره) در هفته‌ای که گذشت؛

سه روش پرداخت غیرحضوری نذورات قربانی خیران و حجاج/ پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان نذورات در عید قربان

مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد امام خمینی(ره) را با یک کلیک مشاهده کنید.

سه روش پرداخت غیرحضوری نذورات قربانی خیران و حجاج/ پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان نذورات در عید قربانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

سه روش پرداخت غیرحضوری نذورات قربانی خیران و حجاج

ابوالقاسم رستگار مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند به سه روش‌ نذورات قربانی خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند، اظهار کرد: در شیوه نخست، فرد می‌تواند مبلغ نقدی نذر قربانی خود را از طریق شماره گیری کد USSD #۱*۸۸۷۷* واریز و به شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی پرداخت یا از طریق اپیلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir به راحتی پرداخت کنند.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بلندمدت به مددجویان

يدالله صفری مدير كميته امداد شهرستان ری با اشاره به اينكه صندوق قرض الحسنه امداد ولايت از 10 تا 300 ميليون ريال تسهیلات به صورت بلند مدت به مددجويان تحت حمايت و ساير اقشار نيازمند با كارمزد چهار درصد ثابت پرداخت می كند، افزود: اين صندوق توسط پشتيبانی بانک ملی به شبكه شتاب متصل شده و نيكوكاران، صندوق‌های محلی، خانگی و مساجد می توانند در قالب سپرده خيران در تحقق فرهنگ قرض الحسنه سهيم شوند.

اجرای طرح پالایش مددجویان کمیته امداد

علی کریمی اصل معاون حمايت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اجرای طرح پالايش پرونده‌های مددجويی در سال گذشته، افزود: تداوم اجرای طرح پالايش و ويرايش به منظور خدمات رسانی بهتر و توجه بيشتر به حقوق مددجو در دستور كار مددكاران کمیته امداد قرار دارد.

پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان نذورات در عید قربان

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: تهرانی ها سال گذشته 727 میلیون تومان در روز عیدقربان به نیازمندان کمک کردند که امسال نیز پیش بینی می کنیم میزان کمک های نقدی و غیرنقدی به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار