۳۹ هیات ورزشی آذربایجان غربی رتبه برتر کشوری کسب کرده اند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۳۹ هیات ورزشی آذربایجان غربی از جمله کاراته، بوکس، اسکیت، والیبال، شمشیربازی و وزنه برداری رتبه‌های اول تا دهم کشوری را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛کیومرث پور ایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی پنج شنبه شب در شست صمیمی با روسای هیات‌های ورزشی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۴۹ هیات ورزشی در آذربایجان غربی، گفت: ۶۵۴ هیات ورزشی شهرستانی زیر نظر هیات‌های استانی فعالیت می‌کنند که در ارزیابی سال ۱۳۹۵ حدود ۳۹ هیات ورزشی استان از جمله کاراته، بوکس، اسکیت، والیبال، شمشیربازی و وزنه برداری رتبه‌های اول تا دهم کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: ۹۰ هزار و ۱۱۲ ورزشکار در رشته‌های مختلفی ورزشی استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۱۰۰ ورزشکار بانو و ۶۴ هزار و ۱۲ ورزشکار آقا هستند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: مکان‌های ورزشی مناسبی برای ورزشکاران در آذربایجان غربی اختصاص داده شده است به طوری که ۶۴۱ مکان ورزشی و ۷۰۶ باشگاه ورزشی در سطح استان مشغول ارائه خدمت است.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از ورزش استان و ترویج روحیه ورزش کاری در بین ورزش کاران توانستیم ۸۱۲ همایش و جشنواره را در سال گذشته برگزار کنیم و در سال جاری نیز تاکنون مسابقات بین المللی و اردو‌های تیم ملی کاراته، اسکواش، دوومیدانی، هاکی و ژیمناستیک را در استان برگزار کرده ایم.

انتهای پیام/م

فعالیت 90 هزار ورزشکار سازمان یافته در آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.