مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد

مسافران عید قربان همچنان گرفتار ترافیک جاده های مازندران

ترافیک در دهمین شب شهریورماه در جاده های مازندران پرحجم بصورت مقطعی نیمه سنگین تا سنگین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی وکنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها،تردد یکطرفه خودروها از مرزن آباد به سمت کرج اجرایی شده است و ترافیک در محدوده پایین دست مرزن آباد سنگین و در بالادست از شمال به جنوب در این محدوده نیمه سنگین تا سنگین است.

براساس این گزارش جاده هراز محدوده بالادست از آب اسک به سمت رودهن تردد خودروها یکطرفه بوده و ترافیک از شمال به جنوب پرحجم و روان است.

پایین دست جاده هراز از هر دو سمت در محدوده پارک جنگلی، تونل اول، محدوده چلاو و پاسگاه پلیس راه لاریجان، ترافیک پرحجم بعضی مقاطع نیمه سنگین تا سنگین گزارش شده است.

پلیس راه مازندران اعلام کرد ، ترافیک در جاده سوادکوه، هر دوسمت پرحجم و روان بوده و در محدوده شهرهای زیرآب و پل سفید نیمه سنگین تا سنگین و تردد به کندی انجام می شود.

با توجه به حجم سنگین بار ترافیکی در جاده کیاسر، ماموران پلیس راه مستقر در این منطقه از سه راهی تاکام به سمت ساری در چند مقطع تردد خودروها را بصورت یکطرفه اعمال کردند.

پلیس راه مازندران  به رانندگان توصیه کرد با آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های ارتباطی مازندران رفت و آمد کنند.

آسمان مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی، بارش باران مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام/آ

 

ترافیک نیمه سنگین تا سنگین در جاده های مازندارن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.