رئیس پلیس راه استان اردبیل از شناسایی 25 نقطه حادثه خیز درمحورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل از شناسایی 25 نقطه حادثه خیز درمحورهای مواصلاتی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 20 نقطه حادثه خیز در شمال استان و در جاده های شهرستان های پارس آباد، مشگین شهر، گرمی و بیله سوار واقع است و متاسفانه در شمال استان جاده ها از ایمنی لازم برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد: محورهای مواصلاتی شمال استان با کمبود علائم و سیستم ‌های روشنایی مواجه است و نیاز است مسوولان مربوطه برای ساماندهی جاده‌های شمال استان اقدامات اساسی انجام دهند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل نبود روشنایی کافی، وجود قوس و پیچ های خطرناک، نبود خط کشی حاشیه راهها، عریض بودن جاده ها و عدم رعایت مقررات رانندگی توسط برخی از رانندگان را از جمله علل بیشتر بودن تلفات جاده ای اردبیل به مغان عنوان کرد.

فتاحی با اشاره به اینکه حتی کشته شدن یک نفر در تصادفات رانندگی هم زیاد است، گفت: فرهنگ رانندگی در استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته است و برای اینکه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم باید جاده استاندارد داشته باشیم.

وی افزود: در پنج ماه نخست پارسال 35 میلیون و 273 هزار تردد در جاده های استان انجام شده بود که این رقم امسال در این مدت بیش از 43 میلیون و 967 هزار تردد ثبت شده است که افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.


انتهای پیام/ح

افزایش 15 درصدی ثبت تردد در جاده های مواصلاتی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.