خدمت رسانی شبانه روزی مرکز بهداشتی و درمانی لوداب

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز بهداشتی و درمانی بخش محروم لوداب شبانه‌روزی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود: مرکز بهداشتی و درمانی لوداب موضوع با پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به وزارت بهداشت پیشنهاد شد که هم اکنون مراحل اداری آن در حال انجام بوده و بزودی این خواسته مردم محقق می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خواسته‌های به‌حق مردم بخش لوداب بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان، شبانه روزی کردن مرکز بهداشتی و درمانی و وجود پزشکان متخصص و دندانپزشک است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت برخی طرح‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان بخش لوداب، ادامه داد: مرکز بهداشتی و درمانی روستای آبمورد بخش لوداب با جمعیت تحت پوشش ۲ هزار و ۷۰۰ نفره هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زارعی با بیان اینکه این مرکز با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و اعتباری افزون بر ۵۹۰ میلیون تومان احداث می‌شود، گفت: این طرح ابتدای سال ۹۶ آغاز شد و پیش بینی می‌شود در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با تقدیر از سفر کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به بخش لوداب عنوان کرد: برای اولین بار یک کاروانی در سطح پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف و کلینیک‌های سیار دندانپزشکی با هدف درمان بیماران نیازمند به صورت رایگان به این منطقه سفر می‌کنند.

انتهای پیام/ش

شبانه روزی کردن مرکز بهداشتی و درمانی لوداب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.