مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

۷ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد بوشهر فاقد مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: بیش از ۷ هزار خانوار از مددجویان کمیته امداد استان بوشهر فاقد مسکن است و مسکن ۹ هزار خانوار دارای مسکن ... مقاوم بوده که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

۷ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد بوشهر فاقد مسکن هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد لطفی صبح امروز در نشست بررسی روند ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با بیان این که ساخت سر پناه مناسب و ایمن برای خانواده‌های تحت حمایت از رسالت‌های مهم کمیته امداد است، اظهار داشت: ۷ هزار خانوار در استان فاقد مسکن هستند و ۹ هزار خانوار دیگر دارای مسکن ... مقاوم هستند که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده بنا شد در سه الی پنج سال آینده مشکل مسکن همه این مددجویان تحت حمایت استان برطرف شود.

لطفی از اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امسال کمیته امداد برای برطرف کردن مشکل مسکن این مددجویان، کار خرید، ساخت، تکمیل و بازسازی یک هزار و ۴۸۵ واحد مسکونی را برنامه کاری خود قرار داده است که برای این منظور افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال از منابع امدادی، دولتی و کمک‌های خیران و مردمی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یکی از راه‌های رسیدن به این هدف بزرگ را مشارکت و کمک‌های خیران و نیکوکاران در این زمینه عنوان کرد و افزود: تامین مسکن مناسب به عنوان یکی از ابعاد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است و در این میان زنان سرپرست خانوار، ایتام و مددجویان مناطق محروم در اولویت مسکن قرار دارند.

لطفی با بیان اینکه در هفته دولت ۳۳۳ واحد مسکونی با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام و مناطق محروم واگذار شد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۲۱ واحد آن در مناطق محروم روستایی و ۱۲ واحد در سایر مناطق دیگر شهری به مددجویان فاقد مسکن و غیرمقاوم واگذار شد و برای احداث این واحد‌ها ۷۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ف

۷ هزار خانوار در استان فاقد مسکن هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.