رئیس سازمان ثبت احوال کشور؛

پیش بینی صدور 40 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: پیش بینی می شود 40 میلیون فقره کارت ملی هوشمند تا پایان امسال در کشور صادر شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ درخشان‌نیا،معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه صدور کارت ملی هوشمند در سال ۹۷ بسته می‌شود گفت: تاکنون برای ۲۶ میلیون نفر ایرانی کارت ملی هوشمند صادر شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به ۴۰ میلیون کارت برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت احوال از شیوه‌های سنتی خارج شده است،افزود: مشخصات 125 میلیون ایرانی از ابتدای تأسیس سازمان ثبت احوال در سال 1297 تاکنون در پایگاه ما به روزرسانی شده است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه در هر ثانیه 6 هزار استعلام از پایگاه داده اطلاعات جمعیتی کشور انجام می شود،گفت:در سازمان ثبت احوال انتشار آمار جمعیتی به صورت توصیفی تحلیل می‌شود که روزانه، فصلی، ماهانه و سالانه در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد.

پورحسین،مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی نیز در این دیدارافزود: 35 ایستگاه فعال کارت هوشمند ملی اعم از دفتر پیشخوان، ادارات ثبت احوال و ادارات پست در خراسان جنوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک سوم کارت‌ها و شناسنامه‌های واجد شرایط تعویض شده و هم استانی‌های برای تعویض کارت ملی خود باید به دفاتر پیشخوان و ادارت پست مراجعه کنند.
انتهای پیام/ب


فعالیت 35 ایستگاه کارت هوشمند ملی در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار