پیشرفت‌هایی چشمگیر در بازی FIFA 18 + تصاویر

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی از پیشرفت ها و بهبودی‌های قابل توجهی در بازی فیفا 18 خبر داده است.

پیشرفت هایی چشمگیر در بازی FIFA 18 + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Electronic Arts یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای است و فرنچایزهای بسیار بزرگ و معروفی را به دنیای بازی و سرگرمی معرفی کرده است.

یکی از این فرنچایزهای مشهور که در کشور ما نیز گیمرهای زیادی دارد، بازی FIFA است. این بازی هرسال پیشرفت‌های چشم‌گیری دارد و همواره طرفداران خود را راضی نگه می‌دارد.

از سالها پیش یکی از مهم‌ترین بخش‌های فیفا، بخش Career Mode آن است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این بخش به شکلی ساخته شده است که گیمر تیم مورد علاقه خود را انتخاب و آن را برای قهرمانی در مسابقات مختلف آماده می‌کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، شرکت EA اعلام کرده است  بازی FIFA 18 که تا ماه آینده عرضه خواهد شد تغییرات و پیشرفت های قابل توجهی در بخش Career Mode دارد.

یکی از این پیشرفت ها هماهنگ شدن نقل و انتقالات دنیای واقعی با این بخش است که در نسخه قبلی این فرنچایز، فقدان آن حس می‌شد.بخش تمرینات این قسمت نیز با افزودن 15 تمرین جدید آپدیت شده است و گیمر می‌تواند بازیکنان خود را در این تمرینات به چالش بکشد. همچنین افزودن برگه قرارداد با بازیکنان جدید، کلیپ های زیبا و دیدنی هنگام بستن قرار داد و ... از ویژگی های جدید بخش Career Mode بازی فیفا 18 محسوب می‌شود.

در نهایت شایان ذکر است که شرکت EA همواره سعی می‌کند فرنچایز FIFA را به واقعیت نزدیک کند و تغییرات و پیشرفت های جدید این بازی نیز به همین منظور بوده است. بازی فیفا 18 در تاریخ 29 سپتامبر 2017 ( 7 مهر 1396 ) برای کنسول ‌های پلی‌ استیشن ۳ و ۴، ایکس‌ باکس وان و ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و نینتندو منتشر خواهد شد.

در ادامه تصاویری از بخش Career Mode بازی فیفا 18 را مشاهده می‌کنید :

 

پیشرفت هایی چشمگیر در بازی FIFA 18 + تصاویر

پیشرفت هایی چشمگیر در بازی FIFA 18 + تصاویر

پیشرفت هایی چشمگیر در بازی FIFA 18 + تصاویر

 

انتهای پیام/

فیفا 18 و پیشرفت‌های قابل توجه بخش Career Mode

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار