بهره برداری از بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا دو ماه آینده

نماینده ی شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات ساختمان سازی و خرید تجهیزات بیمارستان 200تخت خوابی شهر یاسوج تا دوماه اینده به پایان می رسد.

بهره برداری از بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا دو ماه آیندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  غلام محمد زارعی نماینده ی شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت:برای تجهیزات این بیمارستان 40میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بااشاره به اینکه بااتمام این بیمارستان سطح خدمات درمانی در مرکز استان به صورت چشمگیری افزایش میابد افزود: مردم در این مرکز درمانی با بهترین پزشکان وتجهیزت وشرایط درمانی مداوا می شوند.

غلام محمد زارعی از آماده ی بهره برداری بودن بیش از 15 طرح بزرگ گسترش شبکه های درمانی روستاهای شهرستان های بویراحمد و دنا خبر داد وگفت: هم اکنون کار توسعه ی بهداشت در تمنک و توت نده در حال اتمام است.

نماینده شهرستان های بویراحمد ودنا همچنین از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان در شهر های دنا و پاتاوه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: صداوسیما می تواند در بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان کمک قابل توجهی کند.

زارعی بااشاره به روند اجرایی طرح تحول سلامت گفت: باحمایت و همکاری مجلس شورای اسلامی گام های بلندی برداشته شده و استان کهگیلویه وبویراحمد روند اعزام بیمار به استان های هم جوار از 11در هزار به صفر رسیده است.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص 40میلیارد تومان به بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.