درهمدان برگزار شد؛

سمینارآشنایی با قوانین مالیاتی ، تامین اجتماعی و کار

سمینارآموزشی قوانین و مقررات امور مالیاتی ، تامین اجتماعی و کار در راستای رفع موانع تولید واشتغال در رزن برگزار شد.

سمینارآشنایی با قوانین مالیاتی ، تامین اجتماعی و کار در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قیاسی معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار با عنوان اینکه همدان سرشار از فرصت های پول ساز و سرمایه های بی بدیل است گفت : وظیفه دولت ایجاد اشتغال نیست بلکه دولت باید زیرساخت های اشتغال را فراهم کند .

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل اساسی و عمده کشور بحث اقتصادی است اگرچه در زمینه های دیگر موفقیت چشمگیری داشته ایم ،گفت: هر آنچه که برای حرکت و پیشرفت نیاز است در کشور وجود دارد و ما شایستگی پیشرفت را داریم .

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اظهار داشت: چنانچه نتوانیم در بحث اقتصاد به اهداف برنامه ریزی شده دست یابیم امکان دارد به تبع آن سایر اهداف ارزشمند هم به خطر بیافتد.

 فرماندار رزن نیز با بیان اینکه معیار اصلی ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان رزن بیمه شدن افراد در تامین اجتماعی است گفت: طبقبر اساس آماردر سال 93 بیش از860 شغل ، در سال 94 ، هزارو 537 شغل ، پارسال هزارو 200 شغل و در 5 ماهه سالجاری 410 شغل پایدار در سطح شهرستان رزن ایجاد شده است.

حسینی افزود : امیدواریم با برنامه های در دست اقدام و راه اندازی شرکت های در دست ساخت امسال نسبت به سنوات گذشته شاهد ایجاد اشتغال بیشترباشیم.

فرماندار رزن گفت: بر اساس برآورد صورت گرفته مجموعه طرح های صنعتی و واحدهای تولیدی که با ظرفیت کم کار می کنند با تزریق 518 میلیارد تومان می توانند هزارو 89 شغل در همین حوزه به ظرفیت اشتغال شهرستان اضافه کنند. .

انتهای پیام/ش.و

آشنایی با قوانین کار در رزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.