221 واحد تولیدی استان سمنان به بانک های این استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر گفت: 221 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش  هزارو 118 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از 221 طرح تصویب شده در هفتاد و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل ، 51 طرح به ارزش 791 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 170 طرح به ارزش 337 میلیارد ریال نیز مربوط به بخش کشاورزی است که با پرداخت تسهیلات به این واحدها زمینه اشتغال 671 نفر فراهم خواهد شد.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تا کنون 805 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد پرونده 617 واحد در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد و پرونده 131 واحد تولیدی به ارزش هزارو 677 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.

وی با اشاره به اهمیت بحث نظارت و پایش تسهیلات رونق تولید ، اظهار کرد: از 272 واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات توسط کمیته پایش ، نظارت لازم صورت گرفته که طی این پایش ، 78 درصد اشتغال تعهد شده در تسهیلات رونق تولید محقق گردیده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اذعان داشت: در هفتاد و پنج جلسه قبلی کارگروه مشکلات 458 واحد تولیدی استان بررسی و هزارو 105 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

اسودی تصیح کرد: از  هزارو 105 مصوبه قبلی این کارگروه  45 درصد مربوط به امور بانکی ، 18 درصد مربوط به امور زیربنایی ، 15 درصد مربوط به امور مالیات ، 10 درصد مربوط به تامین اجتماعی که 56 درصد این مصوبات اجرایی و مابقی دردست اجرا است.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.