در روزهای آینده؛

ثبات دمای هوا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از گرم تر نشدن و ثبات دمای هوا در روزهای آینده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم پدیده شرجی تا روزهای آینده بیان داشت: دمای هوای خوزستان تا پایان هفته جاری بیش تر از این افزایش نخواهد یافت.
وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی به علت حضور جریانات جنوبی، انتظار داریم پدیده شرجی (رطوبت نسبی) تا پایان هفته جاری در برخی شهرهای خوزستان همچنان ادامه داشته باشد و به همین دلیل نیز و به همین دلیل انتظار نمی‌رود که دمای هوای استان تا پایان هفته افزایشی داشته باشد.
بهادری اذعان کرد: همچنین به دلیل ناپایداری‌های بالای جوی احتمال می‌رود که در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق شرقی، مناطق شمالی و ارتفاعات گاه با افزایش ابر و ناپایداری‌های جوی نظیر وزش باد یا بارندگی بخصوص در بعدازظهرها مواجه شویم.
مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: صبح امروز رطوبت نسبی در اهواز 93 درصد، در شادگان 83 درصد، در بستان 70 درصد، در بندر ماهشهر 93 درصد، در آبادان 60 درصد، امیدیه 78 درصد، و آغاجاری 75 درصد گزارش شد.
وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 49 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 تا 47 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
انتهای پیام/گ

گرما در خوزستان افزایش نمی یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.