استان ایلام سرشار از ظرفیت های گردشگری است

نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ایلام سرشار از ظرفیت های گردشگری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در بازدید معاون روستایی بنیاد مسکن کشور از روستاهای شهرستان دره شهر گفت: استان ایلام سرشار از میراث گرانبهای فرهنگی است و ظرفیت های گردشگری استان ایلام قابل مطرح شدن در سطح جهانی و کشوری هستند که  در این سفر معاون بنیاد مسکن کشور طی بازدید از  شهرستانهای حوزه جنوبی استان موارد مختلفی از میراث فرهنگی کشور  را مشاهده کردند.

 

شادمهر کاظم زاده با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت های گردشگری استان ایلام افزود: در قالب برنامه ششم توسعه راهکارهایی برای مرمت و بهسازی میراث فرهنگی و در کنار اینها بافت های با ارزش داخل روستاها در نظر گرفته شده است.

 

نماینده مردم شهرستانهای دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انتظار مردم حوزه انتخابیه گفت: بیشترین تعداد روستاها در قالب این ۳۰۰ روستا نمونه گردشگری از حوزه جنوبی استان در نظر گرفته شود و با بهسازی معابر و مرمت آثار، هم خدمتی به فرهنگ و هم خدمتی به جامعه شود.

 

 

انتهای پیام/ح

 

ضرورت توجه به ظرفیت های گردشگری استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.