پرورش مطرح کرد:

تحقق طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران

مدیرعامل آبفا استان تهران گفت: مهم ترین هدف ما در طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران،پایداری آب این منطقه بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پرورش مدیرعامل آبفا استان تهران در مراسم افتتاحیه طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران بیان کرد: خدمات آب و فاضلاب باید با توجه به افزایش جمعیت تهران افزایش یابد، چرا که با توجه به کیفیت خدماتی که مردم از ما انتظار دارند درصورتیکه ساعتی در ارائه خدمات خلل ایجاد شود،  نارضایتی‌هایی عمومی را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: پروژه ماملو جنوب‌شرق تهران مکمل پروژه امروز است و مهم ترین هدف ما  این بود که آب جنوب تهران راکه حدود ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد، پایدار کنیم.

مدیرعامل آبفا استان تهران اذعان کرد: هزینه این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در نقاط دیگر استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

پرورش در در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ارتقای کیفی آب شرب جنوب تهران در محل تصفیه خانه کن در جمع خبرنگاران افزود: 40 کیلومتر از خطوط با قطرهای بالا باقی مانده است؛ لوله ها برای این پروژه خریداری شده و پیمانکار نیز آماده است.

وی تاکید کرد: با اجرای طرح جامع آب رسانی تهران، در سالهایی که بارندگی کاهش پیدا می کند نیز آبرسانی پایدار در شهر تهران خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اعتبار۱۲هزارمیلیاردریالی برای طرح جامع آبرسانی پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار