دستگیری قاچاقچی که با پرداخت رشوه قصد فرار از قانون را داشت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی توسط فرمانده یگان امداد شهرستان کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: اکیپ گشت یگان امداد به سرپرستی فرماندهی یگان امداد سرهنگ "فردین مرادیان" حین گشت زنی در محور پلیس راه قزانچی به سمت کرمانشاه به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت سرسام آوری در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: عوامل یگان امداد با علائم هشدار دهنده قصد داشتند خودرو را متوقف کنند، اما راننده بدون توجه به ایست پلیس، با افزایش سرعت و پاشیدن میخ های چهارگوش در مسیر حرکت خودروی گشت یگان امداد، اقدام به فرار کرد، که در نهایت با شگردهای پلیسی مجبور به توقف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی دقیق از خودرو ۳۹۶ دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش ده میلیارد ریال که از مرزهای غربی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، کشف شد، لذا متهم حین انتقال به مقر پلیس با اصرار فراوان و تاکید بر پرداخت رشوه، درصدد رهایی از اعمال قانون بود اما موفق نشد.

سردار امان اللهی بیان کرد: متهم با واریز مبلغ ۵۰۰ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال به حساب بانکی سرهنگ دوم مرادیان، جرم خود را افزایش داد و پس از صورتجلسه به مراجع قضائی معرفی شد، همچنین متهم پیش از این نیز به دلیل حمل کالای قاچاق دستگیر و روانه زندان شده بود.

 

انتهای پیام/ز

رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی توسط فرمانده یگان امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار