برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در یزد

کنفرانس مطبوعاتی عملکرد 10ساله بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فرجی مدیرکل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گفت: بنیاد نیکوکاری دست های مهربان از سال 86 آغاز به کارکرده وامروز سیزدهمین شعبه خود را در یزد به افتتاح رساند.

فرجی افزود:سرپرستی ایتام، حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانواده ،حمایت دانش آموزان و دانشجویان بیماران خاص بی بضاعت ، آزادسازی زندانیان و تهیه جهیزیه برای زوج های کم بضاعت از جمله اهداف این بنیاد است.

وی اضافه کرد: این بنیاد با شعار فردایی پر امید،آینده ای روشن با دستهای مهربان تاکنون سه هزار و صد خانواده وهزارو پانصد نفررا با ارائه مستمری نقدی، سبدهای کالا و خدمات بهداشتی درمانی تحت پوشش درآورده است.

فرجی با بیان اینکه در کشور بالغ بر 80هزار نفر حامی از طیف های مختلف جامعه داریم عنوان کرد: تاکنون موفق به ساخت پنج مدرسه و چندین بیمارستان در بعضی شهرها شدیم و اینک در حال ساخت بزرگترین مرکز درمان اوتیسم در اصفهان هستیم .

وی در پاسخ به اینکه افراد از چه طریقی می توانند تحت حمایت این موسسه درآیند گفت:افراد نیازمند باید به دفتر مرکزی این موسسه در تهران مراجعه و پس ازمصاحبه بااین افراد و بازدید ازمحل زندگی آن ها؛ اگر شرایطی مطابق آیین نامه این بنیاد داشته باشند تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیرکل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گفت: ما افراد تحت پوشش را با آموزش حدود 40حرفه متنوع به میزانی حمایت و توانمند می کنیم که زندگی عادی و به دور از یکسری از دغدغه های قبلی را شروع کنند.

گفتنی است : شعبه های بعدی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و کرمان افتتاح می شود.

انتهای پیام/ ی

کنفرانس مطبوعاتی عملکرد 10ساله بنیاد نیکوکاری دست های مهربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.