پیش بینی ثبت نام 160 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس استان به 160 هزار نفر برسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه یش بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس استان به 160 هزار نفر برسد، افزود:تاکنون 146 هزار دانش آموز برای تحصیل در مدارس خراسان جنوبی ثبت نام کردند.
 
وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات برای استقبال از دانش آموزان انجام شده است، افزود: تعمیر و تجهیز مدارس و ساماندهی نیروهای انسانی از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید  15 هزار دانش آموز کلاس اولی روانه مدرسه می شوند،گفت: خراسان جنوبی در سه سال اخیر رتبه برتر کشور در اجرای طرح مهر را کسب کرده است.

وی  افزود: در طرح اوقات فراغت امسال  14 هزار دانش آموز استان از کانون های وابسته به آموزش و پرورش بهرمند شدند.

سرهنگ فاضل دادگر جانشین فرمانده انتظامی استان هم به زخمی شدن 24 دانش آموز در مهر پارسال اشاره کرد و گفت: نظارت بر مدارس حاشیه راه ها، نظارت بر سرویس مدارس و برخورد با موتورسواران متخلف از جمله اقدامات پلیس در سال جاری است.
انتهای پیام/ب


تشدید نظارت پلیس همزمان با شروع مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.