درخشش دختران تكواندوكار نيری در مسابقات قهرمانی کشوری

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نير از درخشش دختران تكواندو كار نيری در مسابقات قهرمانی بسيج كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر نگاهی، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نير افزود: مسابقات قهرمانی بسیج تکواندو دختران در رده سنی نوجوانان در مشهد مقدس برگزار شد که تیم استان اردبیل توانست یک مدال نقره و سه برنز بدست آورد که سهم تکواندوکاران نیر یک نقره و یک برنز بود.

وی افزود: دو نفر از تکواندو کاران نیری به همراه تیم استان به این مسابقات اعزام شده بودند که مهسا عبدی توانست مدال نقره این رقابت‌ها را از آن خود کرده و در جایگاه دوم قرار گیرد و مریم برومند نیز با کسب مدال برنز در سکوی سوم ایستاد.

نگاهی با اشاره به عملکرد مطلوب تکواندوکاران نیر در رقابت‌های قهرمانی بسیج کشوری اظهار داشت: خوشبختانه تکواندوکاران نیری در این مسابقات قابلیت‌های بالای خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که می‌توانند در این رشته ورزشی موفقیت‌های بهتری را هم کسب کنند.

وی اضافه کرد: در شهرستان نیر در رشته تکواندو پتانسیل‌های خوبی وجود دارد که ما نیز با برنامه‌ریزی‌های مناسب و به موقع و حمایت از ورزشکاران و تعامل با دیگر دستگاه‌ها و نهادها ، بویژه بسیج ورزشکاران تلاش می‌کنیم تابرای پیشرفت این ورزشکاران قدم‌های مفیدی را برداریم.

 

انتهای پیام/ح

کسب مدال رنگارنگ توسط بانوان تکواندوکار شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.