آبرسانی روستایی در بستان

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی سوسنگرد از بهره مندی ۶ روستا از آب شرب پایدار و بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی سیاحی، سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی سوسنگر گفت: با پیگیری‌های مستمر از سوی مسئولان شهرستان و مدیرعامل شرکت آبفار استان خوزستان، با اتصال انشعاب و انتقال آب شرب از طرح غدیر به 6 روستای بستان موافقت شد و در حال حاضر اهالی روستاهای بخش بستان از آب شرب پایدار و با کیفیت بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: با کارگزاری 300 متر خط انتقال روستاهای قدرت آباد، میهن آباد، فیروز آباد، مچریه، تل و دفار 6 روستای تحت پوشش آبرسانی طرح غدیر قرار گرفتند.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سوسنگرد بیان کرد: با بهره‌گیری از طرح غدیر شاخص کیفی آب شرب روستاهای شهرستان سوسنگرد افزایش قابل توجه پیدا خواهد کرد که این 6 روستا 319 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 600 نفر را تحت پوشش دارند.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌مندی 3 تاسیسات آبرسانی روستایی دیگر از طرح غدیر گفت:: تاسیسات فنیخی، تاسیسات امام علی (ع) و تاسیسات دهلاویه به‌زودی تحت پوشش آبرسانی طرح غدیر قرار خواهند گرفت.

سیاحی یادآور شد: به‌زودی عملیات اجرایی اتصال انشعاب تاسیسات آبرسانی روستایی فنیخی به طرح غدیر انجام خواهد شد و پس از آن به ترتیب آب شرب تاسیسات آبرسانی امام علی (ع) و تاسیسات آبرسانی دهلاویه از این طرح تامین خواهد شد.

انتهای پیام/م

تامین آب شرب روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.