قهرمان دوی ۳ هزار متر با مانع آسیا گفت: تمام سعی ام بر این است تا بتوانم در بازی‌های داخل سالن به مانند رقابت‌های جهانی لندن باز هم رکورد ملی کشورمان را تغییر دهم.

حسین کیهانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت فعلی اش اظهار کرد:خوشبختانه شرایطم رضایت بخش است و در حال حاضر هم در شهرستان بروجن و در ارتفاع 2300 متری زیر نظر سجاد مرادی پیگیر تمریناتم هستم تا با آمادگی کامل در بازی های داخل سالن شرکت کنم.

او ادامه داد: در صورتی که در حین تمرینات دچار مصدومیت نشوم تمام سعی ام بر این است تا بتوانم در بازی های داخل سالن به مانند رقابت های جهانی لندن باز هم رکورد ملی کشورمان را تغییر دهم.

کیهانی درباره اینکه از حریفانش چقدر شناخت دارد،گفت: هنوز نمی دانم چه ورزشکارانی قرار است در این مسابقات شرکت کنند و در روز مسابقه مشخص می شود حریفانم چه کسانی هستند.با وجودی که ماده اصلی خودم دوی 3هزار متر با مانع است اما باید در ترکمنستان در 3هزار متر آزاد شرکت کنم و امیدوارم این موضوع تاثیر چندانی در نحوه کارم ایجاد نکند، بتوانم به مانند بازی های آسیایی در ترکمنستان هم برای کشور عزیزم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.

قهرمان دوی 3هزار متر با مانع آسیا درباره اینکه چه زمانی قرار شده پاداش مدال آوران آسیایی پرداخت شود،بیان کرد: قرار شده پنج شنبه هفته جاری «روز 23 شهریور» پاداش مدال آوران مسابقات آسیایی اودیشا پرداخت شود.همچنین پرداخت به موقع این پاداش ها باعث می شود تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری در رقابت های داخل سالن آسیا شرکت کنند. انشاالله در ترکمنستان هم بتوانیم به نتایج آیده آلی دست یابیم.

عضو تیم ملی دو و میدانی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران چند مدال در ترکمنستان می توانند کسب کنند،گفـت: نمی توانم درباره ورزشکاران سایر رشته ها اظهار نظر کنم، اما امید زیادی دارم که بتوانم در عشق آباد ترکمنستان به مدال طلا دست یابم.در ضمن امیدوارم خدا کمک مان کند تا در ترکمنستان به مدال های خوبی برسیم.

رکورد دار دوی 3هزار متر با مانع در پایان درباره شرایط امسال لیگ دو و میدانی گفـت: شرایط امسال لیگ دو و میدانی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است و امیدوارم در سال های بعدی نیز تیم های بیشتری در این مسابقات شرکت کنند تا کیفیت مسابقات بهتر شود.از طرفی با توجه به اینکه باشگاه آسان پرداخت در لیگ امسال دو و میدانی تیم داری کرده است،سبب شده تا رقابت زیباتری را در لیگ باشگاه ها شاهد باشیم.به اعتقاد من هر چه تیم های بیشتری در لیگ باشگاه ها شرکت کنند نه تنها مبلغ قرارداد ورزشکاران هم افزایش می یابد بلکه تیم ملی قوی تری را هم تشکیل خواهیم کرد.در مجموع باید بگویم حضور تیم های قدرتمند در رقابت های لیگ سبب می شود تا ورزشکاران به آن چیزی که حقشان است،برسند.

انتهای پیام/

اظهارات قهرمان دوی 3هزار متر با مانع آسیا درباره بازی های داخل سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار