رئیس کمیته امداد شهرستان دلفان:

کمک ۲ میلیاردی حامیان دلفانی به ایتام

مدیر کمیته امداد دلفان گفت: حامیان طرح «اکرام ایتام» در دلفان ۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود در پنج ماه سال جاری کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کاکائیان، مدیر کمیته امداد شهرستان دلفان با اشاره به اینکه حامیان طرح «اکرام ایتام» در شهرستان دلفان دو میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود در پنج ماهه سال‌جاری کمک کردند، گفت: کمک‌های نقدی حامیان به طور مستقیم به حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حامیان همواره بازوان توانمند کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان هستند، گفت: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام، آنان را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

کاکائیان با اشاره به اینکه ۶۸۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دلفان قرار دارند، افزود: بیش از ۹۰۸ حامی با کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود، کفالت ایتام تحت حمایت را برعهده گرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دلفان با اعلام اینکه تمامی ایتام تحت حمایت دارای حامی هستند، گفت: این امر موجب شده است ایتام تحت حمایت از پشتوانه محکمی برای آینده خود برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه حامیان طرح «اکرام محسنین» نیز بیش از ۱۱۳ میلیون و ۳۰۵ هزار ریال به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: کمک‌های حامیان علاوه بر مرتفع ساختن مشکلات مددجویان تحت حمایت موجب دلگرمی مضاعف کانون خانواده‌های آنان می‌شود.

کاکائیان با بیان اینکه بیش از ۱۶۳ حامی تکفل فرزندان مشمول طرح «محسنین» را برعهده دارند، گفت: ۱۲۵ نفر از خانواده‌های تحت حمایت که سرپرست آنان به دلیل بیماری، از کار افتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست، در قالب طرح «محسنین» توسط حامیان حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/ د.پ

طرح «اکرام ایتام» در دلفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار