فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

توسعه بصیرت دینی از رویکرد‌های نیروی انتظامی لرستان است

فرمانده نیروی انتظامی لرستان، توسعه بصیرت دینی و تقویت ولایت مداری کارکنان را از برنامه‌های شاخص نیروی انتظامی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان امروز (۱۲ شهریور) در دیدار با امام جمعه خرم آباد، گفت: توسعه بصیرت دینی، ولایت مداری و همچنین ارتقای منزلت کارکنان از برنامه‌های شاخص نیروی انتظامی لرستان است.

وی افزود: توجه به شاخص امربه معروف و نهی از منکر و تلاش برای تقویت کمیته امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه هیا نیروی انتظامی استان لرستان است.

سردار مهدیان نسب، گفت: توجه به قرارگاه جهادی تربیت آموزش، قرارگاه جهادی صیانت، قرارگاه حضرت باقر العلوم از دیگر اهداف و برنامه‌های نیروی انتظامی لرستان است.

وی افزود: تقویت ایمان از مهم‌ترین شاخص‌ها در تقویت بنیه دفاعی است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

سردار مهدیان نسب، در ادامه از برخود قاطع نیروی انتظامی با مجرمین و متخلفین خبرداد و افزود: برای صیانت از امنیت و آرامش مردم با هر گونه بی نظمی و قانون شکنی قاطعانه برخورد انتظامی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا شاخص‌های کنترل امنیت و همچنین پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در صدر فعالیت‌های نیروی انتظامی لرستان قرار دارد.

فرمانده  نیروی انتظامی لرستان، در ادامه از ایجاد پلیس دانش بنیان خبر داد و گفت: نیروی پلیس خادم ولایت، مردم و حافظ نظم و امنیت جامعه است.

انتهای پیام/ د

دیدار فرمانده نیروی انتظامی لرستان با امام جمعه خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.