امام جمعه سمنان;

غدیر ، بیعت با ولایت فقیه محسوب می شود

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه غدیر ، بیعت با ولایت فقیه محسوب می شود گفت : ولایت فقیه استمرار ولایت انبیاء و ائمه اطهار (س) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته سوم شهریور ماه 96 در سمنان با تاکید بر اینکه غدیر ، بیعت با ولایت فقیه محسوب می شود گفت : ولایت فقیه استمرار ولایت انبیاء و  ائمه اطهار (س) است و امروز این تفکر باید در بین نسل جوان جامعه اسلامی ترویج یابد.


وی افزود : پیام غدیر صرفا دوستی با امام علی (ع) نیست، حقیقت غدیر، استمرار ولایت خدا و رسول بر مردم محسوب می شود و این اصل مهم باید در یین نسل جوان مسلمان ترویج یابد.


آیت الله شاهچراغی ضمن تاکید بر اینکه ولایت به معنای حکومت، خلافت و جانشینی پیامبر(ص) است، بیان داشت: آنچه ارزش های دینی را از خطرات مصون می دارد ولایت است لذا امام راحل(ره) می فرمایند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد.


امام جمعه سمنان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : میانمار امروز درد جهان اسلام است و مصیبتی است که به همه مسلمانان وارد شده اما نکته قابل تامل این است که بسیاری کشورها حتی کشورهای مسلمان دست نشانده ایادی غرب ، در برابر این جنایات سکوت کرده اند آن هم به گونه ای که انسان در مسلمان بودنشان شک می کند.


نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه افزود: این پیروزی‌ها خوشحال‌کننده است و مرگ داعش را به‌زودی می‌توان مشاهده کرد.

 

انتهای پیام / ه

 

جزئیات نماز جمعه هفته سوم شهریور ماه 96 سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.