آیت الله دری نجف آبادی درخطبه‌های نماز جمعه اراک گفت:مسلمانان اجازه ندهند نسل کشی میانمار ادامه یابد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی و امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌ها امروز نمازجمعه اراک با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار گفت: عالمان و شیعیان جهان نباید اجازه دهند بوداییان به نسل‌کشی در میانمار ادامه دهند و باید در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه سازمان ملل باید در برابر جنایتکاران بایستد و از نسل‌کشی مسلمانان بی‌گناه جلوگیری کند افزود: سازمان ملل بنا شده است تا فریادرس بی‌گناهان، مظلومان و محرومان باشد نه اینکه گوش‌به‌فرمان ترامپ و دست‌اندرکاران آن باشد.

غدیر روز بیعت مسلمانان با امام خود است

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه عید غدیر تجلی‌گاه عید قربان و عید فطر است، اضافه کرد: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ و مذهبی مسلمانان است که مسلمانان در این روز با امام خود بیعت می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی غدیر و ولایت را بهترین ظرفیت برای رسیدن جامعه اسلامی به همدلی و همبستگی پایدار و از بین بردن اختلاف، تفرقه و شکاف در بین امت اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از واقعه عظیم غدیرو انقلاب ولایت است.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که ستون فقرات آن آسیب ببیند قطعاً همه جامعه آسیب خواهد دید و ولایت مانند چراغی راه شیعیان را روشن نگه می‌دارد.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: علمدار جامعه اسلامی باید در ردیف حضرت علی (ع) باشد ودر غیر این صورت دین اسلام نظام فاسد را به رسمیت نمی‌شناسد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.