گزارش تمرین نفت طلائیه؛

علی کریمی در تمرینات نفت حاضر شد/ اهدای یک تابلو فرش به سرمربی نفت + تصاویر

علی کریمی و مالکان جدید باشگاه نفت ۱۰ دقیقه زودتر وارد زمین شماره ۲ آزادی شدند تا تمرینات این تیم را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که قرار بود نخستین تمرین تیم نفت طلائیه از ساعت 17:00 امروز با  با حضور علی کریمی در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شود اما مسئولان این باشگاه تا ساعاتی پیش از شروع تمرین و به دلیل اینکه زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی را اجاره نکرده بودند در نهایت قرار بر این شد تا شاگردان کریمی که حدود 30 دقیقه پشت درهای آزادی معطلل مانده بودند وارد زمین شوند.البته به نظر می رسد در روزهای آتی بازیکنان این تیم بار دیگر به زمین نفت تهرانسر برگردند.

علی کریمی در تمرینات نفت حاضر شد/اهدای یک تابلو فرش به سرمربی نفت

مانند روزهای قبلی سرمربی گری علی کریمی در تمرینات نفت برخی از بازیکنان تستی مقابل درب ورزشگاه آزادی تجمع کردند اما به آن ها اجازه ورود به زمین داده نشد چرا که لیست تیم نفت تهران برای حضور در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تکمیل است.

علیرضا امامی فر قرار است بار دیگر به عنوان دستیار اول علی کریمی در تیم نفت فعالیت کند.

 

علی کریمی در فاصله 10 دقیقه تا شروع تمرین همراه با مالکان باشگاه به زمین شماره 2 آمد.

یک هوادار تابلو فرشی منقش به چهره علی کریمی را به او اهدا کرد.در ضمن به سرمربی جدید نفت اعلام کرد که در بازی مقابل پرسپولیس پیش از نیمی از ظرفیت ورزشگاه از او حمایت خواهند کرد.

علی کریمی در تمرینات نفت حاضر شد/اهدای یک تابلو فرش به سرمربی نفت

کریمی پس از ورود به زمین با برخی از هواداران عکس یادگاری انداخت.

کریمی در ابتدای ورودش به زمین چند دقیقه ای با رضا امامی فر جلسه ای را به صورت خصوصی برگزار کرد.

مجتبی شیری بازیکن سابق تیم های راه آهن و نفت تهران عصر امروز به محل تمرین نفت آمد تا در صورت جلب رضایت علی کریمی تا به عنوان سهمیه آزاد به فهرست این تیم اضافه شود.

بازیکنانی مانند علی اکبر رضایی و میلاد سوری که در زمان حمید درخشان از فهرست تیم نفت کنار گذاشته بودند پس از روی کار آمدن علی کریمی به تمرینات نفت بازگشتند.

بازیکنان نفت 10 دقیقه پیش از شروع تمرین وارد زمین شدند و با لباس های جدید به تمرین کردن پرداختند.

محمد نصرتی،محسن بنگر و امیر حسین فشنگچی بازیکنان با تجربه نفت با بعضی از هواداران عکس یادگاری انداختند.

امین منوچهری که انتقالش به تیم نفت تهران از سوی مالکان قبلی باشگاه با حرف و حدیث های زیادی مواجه شده بود در این تیم شرکت کرد.

علی کریمی در تمرینات نفت حاضر شد/اهدای یک تابلو فرش به سرمربی نفت

بازیکنان نفت ابتدا پس از ورود به زمین به گرم کردن بدن های خود پرداختند.

برادر محمد نصرتی هم در تمرین امروز تیم نفت شرکت کرد.

علی کریمی پس از گرم کردن بازیکنانش چند دقیقه ای برای آنها به صحبت پرداخت.بازیکنان نفت طلاییه با بنری کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کردند.

پس از گرفتن عکس های تیمی و صحبت های علی کریمی بازیکنان نفت به چهار گروه تقسیم شده و به انجام بازی آقا وسط پرداختند.

مجتبی شیری بازیکن تیم نفت تهران که در جلسه معارفه مسئولان باشگاه حضور نداشت عصر امروز در محل تمرین حاضر شد اما علی کریمی از او درخواست کرد تا برای مشخص شدن تکلیفش پس از پایان تمرین نشستی را با او برگزار کند.

علی کریمی که در میانه تمرینات نفت به رختکن رفته بود پس از بازگشت از رختکن اعلام کرد اگر اصحاب رسانه چند روز به من وقت دهند برای مصاحبه در خدمتتان خواهم بود.

بازیکنان نفت پس از کار با توپ و زدن استارت های انفجاری زیر نظر امامی فر پرداختند.همچنین شهاب عادلی و میلاد فراهانی به صورت جداگانه از سایر بازیکنان و بدون مربی دروازه بان ها به تمرینات اختصاصی پرداختند.

علی کریمی در تمرینات نفت حاضر شد/اهدای یک تابلو فرش به سرمربی نفت

علی زینالی هافبک تیم نفت به دلیل مشکل گوارشی در تمرینات امروز شرکت نکرد و از کنار زمین نظاره گر عملکرد بازیکنان بود.

 در ادامه شاگردان علی کریمی به 2 گروه تقسیم شدند و با کاورهای آبی و زرد در نیمی از زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند.سایر بازیکنان هم در پشت دروازه شهاب عادلی تمرینات کار با توپ انجام دادند.

ضربه سر امین منوچهری که وارد دروازه میلاد فرا هانی شد سبب تشویق او از سوی کریمی شد.

توپ هایی که سازمان لیگ در اختیار باشگاه نفت قرارداده است از سوی مالکان قبلی باشگاه ضبط شده و تمرین امروز نفت با پنج توپ برگزار شد. برهمین اساس کادر تدارکات تیم نفت مجبور شد از توپ های قدیمی استفاده کند.

علی کریمی از عوامل نزدیک به مالک باشگاه نفت طلاییه درخواست کرد تا هتل المپیک را برای اردوی پیش بازی این تیم مقابل گسترش فولاد رزرو کنند. او همچنین به عوامل باشگاه دستور داد این محل را برای استراحت بازیکنانش پس از تمرین 2 روز آتی فراهم کنند.

در زمان تمرین بازیکنان نفت یک دونده در کنار زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی مشغول تمرین بود.

مالک باشگاه نفت اعلام کرد توافق های لازم برای فسخ قرارداد این باشگاه با حمید درخشان اعلام شده است. او حتی عکس توافقش با درخشان را نشان داد.

بازیکنان تیم نفت تهران پس از انجام تمرینات زیر نظر کریمی و امامی فر به گرم کردن بدن هایشان پرداختند.

تمرینات امروز نفت راس ساعت 18:53 به پایان رسید.

علی کریمی در پایان تمرینات امروز این تیم جلسه ای را با مالک باشگاه برگزار کرد.

تمرین فردا نفت از ساعت 10 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی انجام می شود.

انتهای پیام/

حواشی تمرین امروز نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار