العهد خبر داد:

یک شاهزاده سعودی به طور مخفیانه به فلسطین اشغالی سفر کرد

یکی از شاهزاده‌های خاندان آل سعود طی چند روز گذشته مخفیانه به فلسطین اشغالی سفر و با مقامات بلندپایه تل‌آویو گفتگو کرده است.

یک شاهزاده سعودی به طور مخفیانه به فلسطین اشغالی سفر کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی العهد لبنان در گزارشی نوشت: یکی از آژانس‌های خبری اسرائیل موسوم به «مکان» اعلام کرد یکی از شاهزاده‌های دربار سعودی طی چند روز گذشته مخفیانه به اسرائیل سفر و با مقامات بلندپایه تل‌آویو درباره طرح پیشبرد «صلح» منطقه‌ای گفتگو کرده است.

بر اساس این گزارش، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، و وزارت امور خارجه این رژیم از اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده‌اند.

چند روز قبل نتانیاهو به وجود همکاری در زمینه‌ها و سطوح مختلف با برخی از کشور‌های عربی اعتراف کرد. وی تاکید کرد این همکاری در  تاریخ منحوس رژیم صهیونیستی بی‌سابقه است و حتی پس از امضا توافقنامه‌ها نیز چنین اتفاقی نیفتاده است.

نتانیاهو افزود این اتفاقات با وجود شروطی رخ می‌دهد که فلسطینی‌ها برای دستیابی به حل و فصل سیاسی تعیین کرده‌اند در حالیکه چنین شروطی برای بیشتر اسرائیلی‌ها قابل قبول نیست. نتانیاهو علت این تغییر موضع کشور‌های عربی را به «قدرت اسرائیل» در زمینه‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی و فن‌آوری نسبت داد.

انتهای پیام/

سفر مخفیانه شاهزاده سعودی به فلسطین اشغالی برای دیدار با مقامات صهیونیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
حکومت ال سعود مثل رژیم صهیونیستی اشغالگر و غاصب است
Germany
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
سفر مخفیانه شاهزاده سعودی به فلسطین اشغالی برای دیدار با مقامات صهیونیست
آخرین اخبار