تکذیب نامه منتسب به معاون درمان درباره مدیریت اعتصاب متخصصان بیهوشی

روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت نامه منتسب به معاون درمان درباره مدیریت اعتصاب متخصصان بیهوشی را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت درخصوص نقل قول منتشر شده از  قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت در فضای مجازی درباره مدیریت اعتصاب متخصصان بیهوشی توضیحاتی داد.

بر اساس این گزارش، متن نامه منتشر شده در فضای مجازی درباره برخورد با متخصصان بیهوشی که بر سر کار خود حاضر نمی‌شوند از سوی معاون درمان وزارت بهداشت کذب است.

همچنین معاونت درمان ضمن تشكر از همه متخصصان بيهوشى كه سال ها به مردم ايران به خصوص در بيمارستان هاى دولتى علی‌رغم تاخير در پرداخت مطالبات قانونى خدمت كرده اند، از روسای محترم دانشگاه ها درخواست رده است در صورتي كه عده معدودى از متخصصان بيهوشى استخدام در خدمات بیهوشی در جراحی های انتخابی و غیراورژانسی همراهی نکنند، برای ادامه روند خدمت رسانی به هموطنان از پزشکان تمام وقت کمک خواسته شود.

بر اساس نظر معاونت درمان وزارت بهداشت، قطع به یقین پزشکان و متخصصان کشور عزیزمان ایران، کمک به دردمندان و نجات جان بیماران را بر هر امر دیگری مقدم می شمارند و همه ما به خوبی آگاهیم که هرگونه خلل و کم کاری در حوزه نظام ارائه خدمات درمانی کشور از سوی هر یک از ارائه دهندگان خدمات بر خلاف قوانین کشور است و ما موظف به پاسخگویی به نیاز مردم هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام عمل بیمار ما الان دو هفته است که به تاخیر افتاده چون بیمارستان به دلیل نداشتن پزشک بیهوشی از انجام عمل امتناع میکنه و عمل رو کنسل میکنن. ایشون به شدت بیمار و در وضعیت بسیار بدی به سر میبره و هر چه سریعتر احتیاج به عمل داره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
ای وای چراااا
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۰۷:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
سلام.بيمارستان جمران شيراز بخاطر نداشتن دكتر بيهوشي ،بيماران رو عمل نميكنن.خواهش فكري كنيد دارن بيمارها درد ميكشن.بخش يك اتاق٢٠٣ رئيسي
آخرین اخبار