ناکامی‌های ادامه دار سپاهان

زرد پوشان اصفهانی در جام حذفی نتوانستند نتایج ضعیف خود در لیگ برتر را جبران کنند و از گردونه رقابت‌ها خارج شدند.

ناکامی‌های ادامه دار سپاهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی ، پنج هزار نفر هوادارسپاهان در ورزشگاه نقش جهان دور هم جمع شده بودند تا ناکامی های 5 هفته ای تیم محبوب خود را فراموش کنند وتیمشان با عبور از صنعت نفت آبادان دوباره به صف مدعیان لیگهای برتر و حذفی بپیوندند. اما زرد پوشان اصفهانی با تک گل " مگنو باتیستا " مهاجم صنعت نفت آبادان که در ریباند به ثمر رسید حذف و شوکی به پیکره فوتبال نصف جهان وارد شد.

 هواداران سپاهان از افتخارات گذشته  تیم محبوب خود برای  کری خوانی با دیگر رقبا استفاده می کردند اما برای دوستداران و هوداران متعصب به فوتبال سپاهان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مرور به افتخارات گذشته دیگر به تاریخ پیوسته است.  همچنین افتخارات و قهرمانی ها ی سالیان قبل همه در قالب کاپ و جام ها در ویترین باشگاه بایگانی شده است و چند سالی است که سپاهان موفقیتی در رقابتهای مهم بدست نیاورده است.

نام سپاهان برای رقبا همیشه بزرگ بوده است و رقبا با انگیزه دو چندان در برابر طلایی پوشان صف آرایی می کنند . اما سپاهان را چه شده است که چند سالی است افتخاری کسب نکرده است؟ سپاهانی که لقب طوفان قاره کهن را به اول نام خود بر چسب زده بود اکنون نسیم هم نیست.

تغییرات فراوان در مدیریت سپاهان

 ناکامی در جام حذفی بحثی قابل تامل و فنی است که کادر فنی و لشکر شکست خورده سپاهان باید جواب آن را بدهند.اما اینکه چند سالی است سپاهان موفقیتی در لیگ برتر و جام حذفی بدست نیاورده بحثی اساسی و غیر قابل اغماض است که به تغییرات متوالی مدیریت برمی گردد. به هر حال تیم پر طرفدار  مثل سپاهان هر سال دچار تغییرات متوالی می شود و این موضوع بر نتیجه گیری زردپوشان اصفهانی تاثیر گذاشته است.

  تیم سپاهان نیازمند کارهای اساسی و بهبود زیر ساخت هایش است. به هر حال فوتبال نتیجه گرا ، پایه و اساس سپاهان قرار گرفته و این تیم را به ورطه نابودی کشانده است.   

پیروزی ماحصل اندیشه و تفکر است 

کرانچار باید تفکر خود را تغییر دهد تا تیم سپاهان به روزهای اوجش بازگردد. البته  کرانچار مقصر نیست چرا که  دلال معروف این مربی را به سپاهان  آورد و برخی از بازیکنان سپاهان هم به واسطه دلال معروف به این تیم پیوستند.  تا زمانی که کرانچار تفکر خود را تغییر ندهد خبری از موفقیت در تیم سپاهان نیست. شاید کرانچار قرار را با فرار ترجیح بدهد و از سپاهان جدا شود. سرمربی سپاهان باید هموطن خود در تیم پرسپولیس را بنگرد که  با ابزار کافی و تفکری نو در پرسپولیس به موفقیت دست یافته است.

به هر حال برخی از هواداران سپاهان معتقدند که تیم محبوبشان به ویرانه ای تبدیل شده است و نیاز به تغییرات اساسی دارد. مسئولان سپاهان همچنان از کرانچار حمایت می کنند اما معلوم نیست تا چه زمانی این حمایت ادامه داشته باشد و شایدصبر هواداران تمام شود و شعار حیا کن، رها کم سر بدهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار