رئیس کل دادگستری استان؛

شخصا در عملیات دستگیری قاتل مسلح فراری شرکت خواهم کرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به شهادت مامور پلیس آگاهی نیروی انتظامی گچساران گفت: در صورتت لزوم و نیاز شخصا در عملیات دستگیری قاتل مسلح فراری شرکت خواهم کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان در همایش آزادی جرائم غیرعمد استان با اشاره به حوادث اخیر گچساران و شهادت مامور پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان مشارکت عمومِ مردم برای تداوم امنیت در استان را ضروری عنوان کرد.

وی بیکاری را از دلایل افزایش جمعیت بزهکاران و زندانها عنوان کردو افزود: مسئولان باید با ایجاد اشتغال پایدار ازآسیب های اجتماعی پیشگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: کمک خیران برای کمک به رهایی زندانیان جرایم غیر عمد در استان لبخند را بر لبان کودکانی که منتظر پدرانشان هستند می‌نشانند.

مزارعی ادامه داد: مسئولان و متولیان حوزه فرهنگی و اقتصادی نیز باید برای رفع بیکاری در جامعه چاره اندیشی کنند چرا که بخش عمده جرایم غیر عمد ناشی از بیکاری است .

رئیس کل دادگستری استان همچنین از صدا وسیمای استان به دلیل پیشتاز بودن در بحث فرهنگی قدردانی کرد .

مدیرکل زندان های استان هم در این همایش بابیان اینکه آزادی 43 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد فراهم شد گفت: بدهی این زندانیان 470 میلیون تومان بوده که از محل کمک های ستاد دیه و همچنین فراخوان برنامه ماه عسل و خیران فراهم شده است .

جمیاری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 103 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شده اند افزود: بیش از دو و نیم میلیارد تومان بدهی این زندانیان بود که بخشی از این مبلغ توسط خیران اهدا شد.

وی ادامه داد : 400 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان نیازمند کمک های خیران هستند که دوباره به زندگی برمی گردند.

 

انتهای پیام/ش

لزوم مشارکت عمومی برای تداوم امنیت در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.