معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارائه خدمات بهداشتی در نقاط محروم استان بوشهر گسترش یافته است.

ارائه خدمات بهداشتی در نقاط محروم استان بوشهر گسترش یافته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام بهرورز در شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش بهورزان قابل تقدیر است و نظام بهداشت در کشور ما یک سیستم ارزشمند و قابل افتخار است و مهمترین رکن این سیستم بهورز است.

وی افزود: در کشور ما از برقراری نظام شبکه بهداشت به شکل فعلی، با تلاش شما بهورزان شاخص‌های بهداشتی از جمله مرگ و میر کودکان، مادران، بیماری‌های واگیر، واکسیناسیون و... ارتقاء قابل ملاحظه‌ای یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در جریان اجرای طرح تحول نظام سلامت ، سلامت در اولویت دولت قرار گرفت و زیر ساخت‌های بسیار خوبی از لحاظ فیزیکی و اینترنتی و فناوری‌های نوین فراهم شده است.

وی تاکید کرد: ما باید این را غنیمت بشماریم تا بتوانیم با به‌کارگیری این ابزار و منابع در ارتقای سلامت آحاد مردم در شهر و روستا موثر باشیم.

خواجه‌ئیان ضمن گرامیداشت روز بهورز، از همه بهورزانی که در دشوارترین شرایط جوی و جغرافیایی به محرومترین مردم استان خدمت می‌کنند، آرزوی سلامتی کرد.

ارائه خدمات بهداشتی در مناطق صعب‌العبور

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: امروز فرصتی دست داده که از تلاش این عزیزان قدر دانی کنیم. بهورزان شهرستان دشتستان در مناطق صعب‌العبور و با امکانات کم توانسته‌اند در نظام بهداشتی حماسه‌ای بیافرینند تا دغدغه و نگرانی از لحاظ بهداشتی در شهر و روستا نداشته باشیم.

حسین دارابی افزود: وضعیت بیماری و بهداشت مرز نمی‌شناسد و کنترل و تلاش‌هایی که شما انجام می‌دهید باعث شده که در سایر مناطق نیز آرامش نسبی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: با نگاهی به تاریخچه وضعیت بیماری‌ها، در می‌یابیم که یکی از مهمترین نگرانی‌های ما بیماری‌های واگیر بوده است که امروز توانسته‌ایم به لطف تلاش‌های شما عزیزان، در این موارد نیز نگرانی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: محوریت فعالیت‌های بهداشت و درمان مشارکت‌های مردمی است و شما توانسته‌اید این مهم را در امر بهداشت به نحو مطلوبی به دست آورید.

مراسم بزرگداشت روز بهورز با حضور بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم برنامه متنوع و مفرحی با همکاری بهورزان برگزار شد و از بهورزان نمونه و کاربران برتر و مربیان آموزشگاه بهورزی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.