مشارکت دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در پویش ملی ایجاد وقف قرآنی

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در پویش ملی ایجاد وقف قرآنی که همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه آغاز شده است، مشارکت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در حاشیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران در حسینیه ثارالله ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در پویش ملی ایجاد وقف قرآنی مشارکت کرد.

همچنین حامد علیزاده، قاری ممتاز مسابقات بین المللی مالزی در سال ۹۶ و جمعی از عوامل شبکه قران و معارف در این طرح ملی و خداپسندانه مشارکت کردند.

طرح ملی وقف مشارکتی قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قران کریم در سطح جامعه و با هدف بهره گیری از سرمایه‌های خرد اقشار مختلف مردم در ایجاد موقوفات نوین قرانی به شکل دسته جمعی همزمان با برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، تمامی علاقه‌مندان اعم از دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران، بازاریان و اقشار مختلف مردم می‌توانند با استفاده از سامانه *۷۸۰*۱۱۴# مبالغ مورد نظر خود را جهت ایجاد موقوفات مشارکتی قرآنی واریز کنند.

انتهای پیام/م

طرح ملی وقف مشارکتی قرآنی در جامعه نهادینه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.