جمع اوری زکات نخلداران ریگانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان ریگان گفت:بیش از 70 عامل زکات در ریگان کار جمع اوری زکات نخلداران ریگانی را بر عهده دارند .

جمع اوری زکات نخلداران ریگانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ منوچهر اشورزاده مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان اظهار داشت: با توجه به اینکه اتمام برداشت خرما در شهرستان ریگان می باشد 15مبلغ در روستاها کار جمع اوری زکات را در شهرستان بر عهده دارند .


وی بیان داشت: زکات جمع اوری شده در روستا صرف کارهای عمرانی وفرهنگی در همان روستایی که زکات جمع اوری شده است می شود .


مدیر کمیته امداد امام خمینی ره ریگان تصریح کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته وفعالیتهای تبلیغی پیش بینی میشود امسال رشد 10برابری زکات را در شهرستان داشته باشیم .


اشورزاده با اشاره به اینکه افرادی ناشناس وسودجو به نخلستانهای شهرستان جهت جمع اوری زکات مراجعه می نمایندتصریح کرد کشاورزان هوشیار باشند وزکات را به این افراد پرداخت ننمایند .


وی گفت: عاملین ومبلغین زکات در روستاهای شهرستان شناسایی شده هستند وافراد می توانند زکات محصول خود را به این افراد تحویل نمایند .


مدیر کمیته امداد امام خمینی ریگان زکات را از ضروریات دین اسلام دانست و عنوان کرد: آثار و برکات آن تزکیه نفس و افزایش اموال است.


اشورزاده عنوان کرد: پارسال بیش از یک میلیارد ریال زکات در شهرستان ریگان جمع اوری گردید.


انتهای پیام/س

 

افراد سودجو در کمین نخلداران ریگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
افرین به مردم مومن و مذهبی ریگان
آخرین اخبار