فرماندار اشکذردر نشست شورای حفاظت از اراضی ملی؛

زمین‌های چند روستای بخش رستاق نقشه‌ برداری شد

فرماندار اشکذر گفت: برای اولین بار از طریق پهپاد از زمین‌های چند روستای بخش رستاق نقشه برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان اشکذر بابیان اینکه ضروری است سیاست‌های واگذاری زمین در شهرستان تابع قوانین و با هماهنگی متولیان باشدگفت: در همین راستا اقدامات مؤثر باهدف نظارت بر روند واگذاری‌ها انجام‌شده است.

فرماندار اشکذر نقشه‌برداری هوایی از طریق پهپاد را به‌عنوان یکی از این قبیل فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: این مهم برای اولین بار در استان به‌منظور مشخص نمودن حدود و نیز شماره‌گذاری از زمین‌های چند روستای بخش رستاق انجام‌گرفته است.

وی با تأکید بر ضرورت تیزبینی و دقت ویژه مدیران و متولیان از حدومرز اراضی ملی گفت: ممکن برخی از سودجویان از خلع‌های قانونی سوء استفاده نمایند که باید با نظارت و بازدید قبل از هرگونه تصرف با آن‌ها طبق قانون برخورد کرد.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی به حساسیت‌ها و ضرورت دقت نظر در خصوص خلع ید زمین‌های موات و دولتی اشاره کرد و گفت: برخی سودجویان با تصرف زمین‌های بایر نسبت به کشت اقدام نموده‌اند که ضروری است با همکاری دستگاه قضا نسبت به بازپس‌گیری آن اقدامات لازم صورت گیرد.

شاه‌حسینی افزود: بانک اطلاعاتی از زمین‌های خلع ید شده تهیه گردیده و ازاین‌پس واگذاری به درخواست‌کنندگان بر مبنای این بانک اطلاعاتی و منطبق بر قانون انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

برخورد باسوجویان اراضی ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار