در ایام محرم صورت می گیرد؛

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در تويسركان

رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان از اجتماع بزرگ عزاداران حسینی با حضور صادق آهنگران در ایام محرم خبر داد.

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در تويسركانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شب‌های محرم در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: در شب‌های دوم، سوم و چهارم محرم همزمان با نماز مغرب و عشاء اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور حاج صادق آهنگران در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی گفت: این مراسم به مدت سه شب در مرقد مطهر حیقوق نبی(ع) برگزار خواهد شد.

  نوروزی با اشاره به اینکه مراسم مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس شهرستان تویسرکان در حال برگزاری است، گفت: لوازم‌التحریر و مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تویسرکان تهیه شده و در قالب طرح مهر تحصیلی در این شهرستان توزیع می‌شود.

 حمیدرضا نوروزی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای عمل به نیات واقفین خیراندیش انجام می‌شود، آن را اقدامی مهم دانست و افزود: طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از محل موقوفات شهرستان درباره تامین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ش

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.