خادم: دیوان عدالت اداری نظری درباره انتخابات اخیر تیراندازی نداشته است

معاون حقوقی، پارلمانی و استانی وزارت ورزش گفت: دیوان عدالت اداری به انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی ورود نکرد و نظری درباره آن نداشته است.

خادم: دیوان عدالت اداری نظری درباره انتخابات اخیر تیراندازی نداشته استامیررضا خادم در گفتگو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای دیوان عدالت اداری درباره انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی گفت: دیوان عدالت اداری در پاسخ به پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان مبنی بر انتخابات فدراسیون تیراندازی اعلام کرد. رای صادر شده درباره ابطال انتخابات الزام اجرایی ندارد و در صورتی که حکم دیوان الزام اجرایی داشت آن را اجرا می‌کردیم، این نهاد در موضوع انتخابات تیراندازی نظری نداشته است.

معاون پارلمانی، حقوقی و استانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بنابراین انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی مورد تائید است و دادگر می‌تواند به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی به کارش ادامه دهد.

او در پاسخ به این سوال که هاشمی ادعا کرده است وزارت ورزش و جوانان مدرکی برای رای دیوان عدالت اداری ندارد گفت: هاشمی از مدیران توانمند ورزشی است و تجربه زیادی در امور ورزشی دارد. این موضوع حقوقی است و مباحث قانونی پیگیری‌های خاص خودش را دارد.

خادم افزود: تیراندازی در ۲-۳ سال اخیر با حاشیه‌های زیادی روبه رو بوده است اکنون با برگزاری مجمع انتخاباتی اخیر تکلیف این فدراسیون مشخص است و مشکلی برای ریاست دادگر در تیراندازی وجود ندارد.

بیشتر بخوانیم:

هاشمی: وزارت ورزش برای رای دیوان باید مدرک داشته باشد

رئیس فدراسیون تیراندازی: امیدوارم آرامش به خانواده تیراندازی برگردد

انتهای پیام/


واکنش امیررضا خادم به ادعای هاشمی درباره رای دیوان عدالت اداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار