4 واحد متخلف عرضه مواد غذایی در همدان تعطیل شد

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان گفت:چهار واحد متخلف عرضه مواد غذایی در همدان تعطیل شد.

4 واحد متخلف عرضه مواد غذایی در همدان تعطیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خالقی‌مجد، مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان همدان از تعطیلی چهار واحد متخلف عرضه مواد غذایی خبر داد و اظهار کرد: دیروز سه واحد و روز گذشته نیز دو واحد که اقدام به عرضه مواد غذایی بدون رعایت نکات بهداشتی داشتند، مهر و موم شدند.

وی با اشاره به تعطیلی واحدهایی به دلیل تخلف در رعایت موارد بهداشتی که شامل نانوایی، قنادی، فست فود، تهیه غذا می‌شدند، گفت: کنترل مراکز تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی همواره در برنامه مرکز بهداشت همدان است.

 مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان همدان با بیان اینکه در این راستا نهایت متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، افزود: کارت تندرستی برای کارکنان تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی نیز طی هر ماه صادر می‌شود.

 وی با اشاره به کنترل مراکز عمومی نسبت به عدم عرضه قلیان خاطرنشان کرد: به طور نمونه ماه گذشته 60 قلیان و 400 ادوات آن از طریق دستفروشان در بلوار ارم جمع‌آوری شد.

حسین خالقی‌مجد با بیان اینکه این اقدام توسط عوامل نیروی انتظامی و در اجرای دستور مقام قضایی انجام شد، افزود: سه نفر از عرضه‌کنندگان قلیان در این بازرسی بازداشت شدند و یک دکه عرضه قلیان نیز مهر و موم شد.

انتهای پیام/ ش

تعطیلی 4 واحد متخلف عرضه مواد غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.