نصب بزرگترین المان کشور در ورودی‌های سنندج

مدیرعامل سازمان زیباسازی از نصب بزگترین المان کشور در ورودی‌های سطح شهر سنندج خبر داد.

هه‌تاو فریدونی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: با بیان اینکه بزرگترین المان کشور در سه ورودی سطح شهر نصب می‌شود،گفت: یکی از نقاط مهم سطح شهر به لحاظ تاثیرگذاری در ذهن مسافران ورودی‌های سطح شهر است.

 وی بیان کرد: در حال حاضر در ورودی‌های سطح شهر شاهد نصب تابلوهای خیر مقدم و خوش آمدگویی به مسافران و میهمانان هستیم که  بعلت تعدد تابلوها از سوی ارگان‌ها و نهادها و همچنین بواسطه فرسوده شدن این تابلوها چهره‌ای بسیار نازیبا در ورودی‌های سطح شهر ایجاد شده است.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج افزود: با هدف ساماندهی ورودی‌های سطح شهر و همچنین معرفی بیشتر سنندج به مسافران نصب المان خیر مقدم با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

فریدونی از نصب بزرگترین المان کشور در وررودی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این المان‌ها درورودی همدان- سنندج، کرمانشاه - سنندج و سقز به سنندج نصب می‌شود وجنس این المان فلزی و 18 متر طول، 3 متر عرض و 9 متر ارتفاع با احتساب پایه‌ها دارد.

وی عنوان کرد: در المان خیرمقدم به مسافران دو جمله فارسی با عنوان به سنندج شهر فرهنگ و اصالت و به سرزمین هنر و موسیقی خوش آمدید و همچنین در یکی از ورودی‌ها هم المان خیر مقدم به زبان کردی نصب خواهد شد.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج با بیان اینکه این المان‌ها توسط هنرمند سنندجی ساخته خواهد شد گفت: پس از نصب این المان‌ها عملیات نورپردازی با نور اندرینگ و موضوعی  نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ م ح

نصب المان خوش آمدگویی به دو زبان کردی و فارسی در ورودی های سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.