پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:با توجه به حمایت‌هایی که توسط هواداران و هیئت مدیره از منصوریان انجام شد باید بگویم سرمربی استقلال به بن بست تاکتیکی با تیمش رسیده است.

نامجو مطلق:منصوریان به بن بست تاکتیکی رسیده است/افتخاری کارنامه خوبی نداردنامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره باخت استقلال و برکناری منصوریان گفت: نتایج تیم فوتبال استقلال  خوب نیست و همیشه در این شرایط بحرانی تصمیم‌های مبهمی توسط مسئولان نیز لحاظ می‌شود. از طرفی با توجه به حمایت‌هایی که توسط هواداران و هیئت مدیره از منصوریان انجام شد اما باید بگویم سرمربی استقلال به بن بست تاکتیکی با تیمش رسیده است.

او ادامه داد: در مورد برکناری منصوریان من نظری نمی‌دهم اما اعتقاد دارم در این شرایط اگر هر مربی ایرانی یا خارجی هم که بخواهد به راس کار بیاید به زمان نیاز دارد در هر صورت تیم استقلال تا به اینجا نه تنها نتایج خوبی را کسب نکرده بلکه با مشکل‌های دیگری نیز مواجه است از جمله اینکه متاسفانه مدیریت خوبی در این تیم حاکم نیست و به همین دلیل فکر می‌کنم باید تصمیم درستی لحاظ شود تا استقلال از این شرایط خارج شود.

نامجو مطلق در پاسخ به این سوال که طبق نظر برخی پیشکسوتان استقلال این تیم با توجه به نتایج ضعیف تحقیر شده و آبرویمان رفته است افزود: با نظر این افراد موافق هستم چرا که ما هم در شرایطی قرار داریم که وقتی به خیابان ها می‌رویم هواداران از باخت‌ها ناراحت هستند اما امیدوارم با تصمیم درست شرایط بهتر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مدیریت افتخاری گفت: معتقدم افتخاری کارنامه خوبی را از خود برجای نگذاشته است و تصمیم‌های درستی را برای تیم نگرفته است و مدیر عاملی نبوده که کارایی مثبت برای تیم داشته باشد. در مورد برکناری منصوریان باز هم می‌گویم که من تصمیم گیرنده نیستم و باید هیئت مدیره تصمیم‌هایی را اتخاذ کند.

انتهای پیام/

هیئت مدیره درباره وضعیت استقلال تصمیم بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار