ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

توزیع یک میلیون پاکت نیکوکاری در مدارس شهر تهران/ پیش بینی جمع آوری 4 میلیارد تومانی کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: یک میلیون پاکت نیکوکاری تحت عنوان "لبخند عاطفه‌ها" در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس شهر تهران توزیع می‌شود.

توزیع یک میلیون پاکت نیکوکاری در مدارس شهر تهران/ پیش بینی جمع آوری 4 میلیارد تومانی کمک‌ها در جشن عاطفه‌هامحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در استان تهران يک ميليون و 100 هزار دانش آموز وجود دارد كه از اين تعداد 15 هزار دانش آموز تحت پوشش كميته امداد هستند، اين در حالی است كه حدود 25 هزار بی بضاعت تحت حمايت اين نهاد نیستند و برای دريافت كمک به كميته امداد مراجعه می‌کنند، بنابراين در حال حاضر با 40 هزار دانش آموز بی بضاعت و 10 هزار دانشجوی كم بضاعت در تهران روبرو هستيم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 19 مهرماه برگزار می‌شود، در این راستا تدابیری اندیشیده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به توزيع يک ميليون پاكت نيكوكاری تحت عنوان "لبخند عاطفه‌ها" در مدارس تهران اشاره کرد كه دانش آموزان به همراه خانواده‌ها و بر اساس توان مالی خود كمک‌های لازم را پرداخت می‌کنند. این کمک ها در اختيار مديران مراكز آموزشی قرار می‌گيرد تا به افراد بی بضاعتی كه تحت حمايت كميته امداد نيستند، به صورت مستقيم پرداخت شود.

وليئی اضافه کرد: مردم استان تهران در سال گذشته حدود يک ميليارد و 800 ميليون تومان به جشن عاطفه‌ها كمک كرده‌اند كه از اين مبلغ 900 ميليون تومان به صورت نقدی، 900 ميليون تومان به صورت كالا و 74 ميليون تومان نیز در قالب ارائه خدمات بوده که پیش بینی می‌شود امسال حدود 4 میلیارد تومان توسط خیران جمع آوری شود.

مديركل كميته امداد استان تهران با اشاره به طرح جعبه كفش که در داخل این جعبه كفش، لباس، لوازم التحرير و ساير ملزومات دانش آموزان قرار داده می‌شود که افراد با حضور در فرهنگسراها در روز جشن عاطفه‌ها كمک‌های خود را به دست افراد بی بضاعت رسانده‌اند، خاطر نشان کرد: نیکوکارانی كه تمايل به پرداخت كمک‌های خود در طرح جعبه كفش برای نیازمندان مناطق محروم تهران را دارند، می توانند با شماره گيری سامانه تلفنی 7355 كمک های خود را به دست نيازمندان برسانند.

وی در پایان تاکید کرد: خیران می‌توانند با استفاده از کارت بانکی و با شماره گیری تلفن 7355 و یا از طریق شماره گیری کد *#3*5*8877 يا #2222724 و همچنین از طريق نرم افزار سكه بانک ملت و یا شماره حساب 1482219230 نزد بانک ملت یا شماره كارت 6104337838301057 كمک های غيرحضوری خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار