لحظه به لحظه با بورس:

چراغ‌های تالار شیشه‌ای سبز ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۹.۲۳۳ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۹۱۶ واحدی رسید.

بازگشت شاخص بورس به مدار مثبتبه گزارش   خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۲.۶۸ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۷۵۱ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۶۹۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۵۴ میلیون ریال سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز حکشتی، فایرا، وتوصا، شتران، همراه، پارسان با روند صعودی و نماد فارس با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۹۰.۱ واحد رشد به پله ۹۵۳ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۶۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۲ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در میانه معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۵۹۱.۱۳۶ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۸۲۰ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد ریال سهم طی ۲۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز همراه، حکشتی، فولاد، جم، رمپنا، وغدیر با روند صعودی و نماد شپنا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۵۰.۱ واحد کاهش به پله ۹۴۹ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۷۲۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۳ میلیون سهم طی ۲۱ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس قرمز شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۹.۲۳۳ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۹۱۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد ریال سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز همراه، حکشتی، فولاد، رمپنا،‌های وب با روند صعودی و نماد شپنا، آپ با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۱۰.۲ واحد کاهش به پله ۹۴۹ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۵۸ میلیون سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار