آزادی 64 زندانی جرایم غیرعمد استان تهران در دهه امامت و ولایت

با تلاش مددکاران،کارکنان و کمک‌های مردمی نیکوکاران استان تهران، 9 میلیارد و 600 میلیون ریال، جهت آزادی مددجویان اختصاص داده شد و زمینه آزادی 64 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

آزادی 64 زندانی جرایم غیرعمد استان تهران در دهه امامت و ولایتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تلاش مددکاران،کارکنان و کمکهای مردمی نیکوکاران استان تهران، 9 میلیارد و 600 میلیون ریال، جهت آزادی مددجویان اختصاص داده شد و زمینه آزادی 64 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاددیه استان تهران با اشاره به فعالیت‌های انجام شده  در دهه امامت و  ولایت اظهار داشت: کمک به نیازمندان به ویژه زندانیانی که ناخواسته و غیرعمد جرمی مرتکب شده یا دچار مشکلات مالی شده اند، گامی انسانی و اسلامی است که بر دوش همگان قرار داشته و نیکوکاران با کمک‌های نقدی خود دستان این قبیل زندانیان را می‌گیرند و این یک توفیق بزرگ الهی است.

بنا بر این گزارش، دو نفر از زندانیانی که جریمه، بدهی یا دیه آنان پرداخت شده، از قشر سادات بودند که با درخواست نیکوکاران مبنی بر انتخاب زندانیان سادات واجد شرایط آزادی، معرفی شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار