اجرای بیش از 600 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای بیش از 600 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 600 برنامه در استان اردبیل اجرا خواهد شد.

وی افزود: ایام دفاع مقدس یادآور رشادتهای آنهایی است که در مقابل استکبار جهانی ایستادند تا امروز ما با افتخار و عزت زندگی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم و نهضت حسینی را فرصتی مناسب برای بازنگری ارتباط انقلاب اسلامی و نهضت حسینی دانست و افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با فلسفه عاشورا و نهضت حسینی آمیخته شده است و در اصل دفاع مقدس ادامه راه نهضت حسینی بود که ملت ایران در برابر دشمن سر خم نکردند و به شعار هیهات من الذله جامه عمل پوشاندند.

سردار مستعد گفت: دفاع مقدس حادثه اللهی بود که هدف استکبار جهانی از تحمیل جنگ نابرابر به ملت ایران سقوط نظام اسلامی و نابود کردن شجره طیبه انقلاب اسلامی بود که به لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) درخت انقلاب ریشه در اعماق و باور ملت ایران دارد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ایرانی با ابتکار و خلاقیت خود با دشمن جنگیدند و امروزه نیز با استفاده از تجربیات همان دوران توانستیم علاوه بر تحریم های ظالمانه یکی از قدرت های برتر نظامی در سطح دنیا باشیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: پیشرفت در زمینه های علمی، تکنولوژی و هسته ای را ایستاده گی ها و خلاقیت های دوران دفاع مقدس هستیم که ریشه همه این پیشرفت ها ریشه در دفاع مقدس دارد.

سردار مستعد در ادامه به برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه با نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قالب رژه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز ساعت 9 صبح روز جمعه آغاز خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی با عنوان عملیات رمضان در کنار دریاچه شورابیل در باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این نمایشگاه عملیات رمضان بازخوانی و بازسازی خواهد شد.

سردار مستعد انقلابی گری را لازمه حرکت انقلابی دانست و گفت: انقلابی بودن به معنای بی نظمی و زیاده روی نیست انقلابی گری یعنی نظم و حفاظت از ارزش ها و شعار هفته دفاع مقدس امسال من انقلابی ام تبیین شده است.

وی افزود: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم طبق روال هر سال برنامه های شب محرم به مدت 13 شب از 30 شهریور از ساعت 21:30 در حسینیه ثارالله سپاه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی با عنوان عملیات رمضان در اردبیل

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.