زندان پایان کار کلاهبرداران ۴ میلیاردی در مازندران

دو کلاهبردار که با صدور چک‌های بلامحل و خرید لوازم یدکی خودرو از شهروندان بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کردند در شهرستان میاندورود دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو کلاهبردار که با صدور چک‌های بلامحل و خرید لوازم یدکی خودرو از شهروندان بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کردند در شهرستان میاندورود خبر داد.


وی افزود: در پی دریافت گزارشی قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود، مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی یک شرکت توزیع و پخش لوازم یدکی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی و کارشناسی مشخص شد، افرادی تحت پوشش یک شرکت توزیع اقلام و لوازم یدکی خودرو با شگرد‌های خاص از جمله صدرو چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده اند.


سردار میرفیضی با اشاره به اینکه این افراد پس از فعالیت مجرمانه متواری و اقدام به فرار کرده بودند، افزود: با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.


وی با بیان اینکه این افراد در تحقیقات پلیس تاکنون به چهار میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کردند، گفت: مقادیر زیادی چک و اسناد خرید و فروش لوازم یدکی از مخفیگاه متهمان کشف شد.


وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام/آ


پلیس مازندران کلاهبرداران را دستگیر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار