فرماندار پلدختر:

نیاز به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی دیواره ساحلی رودخانه کشکان

فرماندار پلدختر به لزوم تکمیل مرمت و بازسازی دیواره ساحلی رودخانه کشکان تأکید کرد و گفت: تکمیل دیواره ساحلی رودخانه کشکان نیازمند بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دستیاری، در رابطه با ترمیم و بازسازی دیواره ساحلی رودخانه کشکان در شهر پلدختر که بر اثر وقوع سیلاب‌های سال‌های گذشته بخشی از آن تخریب شد گفت: سال گذشته از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران استان ۵۰۰ میلیون تومان برای ترمیم دیواره ساحلی رودخانه کشکان اختصاص یافت و جا‌هایی که برای شهر خطرناک بود برطرف کردن نقض و ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه طلب ۵۰۰ میلیون تومانی پیمانکار طرح هنوز پرداخت نشده است افزود: واقعیت امر این است که هنوز این دیواره تکمیل نشده و نیازمند اعتبار است.

تر گفت: دیواره ساحلی رودخانه کشکان به لحاظ اینکه شهر را تهدید کند شاید فعلا مشکل آنچنانی نداشته باشد، چون بخشی از کار انجام شده است، اما بخش دیگر کار که دیواره سنگی است هنوز باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل بازسازی دیواره ساحلی رودخانه کشکان نیازمند بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: با توجه به تنگنا‌های مالی سال‌های اخیر و کمبود منابع اعتبارات عمرانی که ۳۰ درصد تخصیص یافت ادامه کار بازسازی و مرمت دیواره ساحلی رودخانه باقی ماند که برای انجام ادامه کار باید اعتبار بگذارند تا مردم در فصل بارندگی با آرامش و امنیت در این منطقه زندگی کنند.

دستیاری به لزوم توجه مسئولان ارشد استان برای ادامه بازسازی دیواره ساحلی روخانه کشکان تأکید کرد و گفت: از آنجا که پلدختر خروجی تمامی روان آب‌های استان است و آنچه روان آب وجود دارد در پلدختر جمع می‌شود، بیشترین خسارت‌ها را در پلدختر داریم از این رو توقع داریم مدیران ارشد استان نسبت به پلدختر بیش از سایر شهرستان‌ها توجه کنند.

وی افزود: برای بررسی دیواره شهر معمولان نیز حدود دو هفته پیش با حضور آریایی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان، میرزایی امور آب استان جلسه ستاد بحران در معمولان تشکیل شد و تصمیم بر این شد پیمانکار ادامه کار دیواره ساحلی را انجام و تهمیدات لازم را انجام دهد تا مشکلی برای شهر به وجود نیاید.

فرماندار پلدختر گفت: از آنجا که قسمت ضلع غربی شهر معمولان در معرض ریزش ترانشه است به مردم ساکن در این منطقه نیز اخطار کتبی داده شد تا آنجا را ترک کنند، چون خطر ریزش وجود دارد.

انتهای پیام /د

بازسازی دیواره ساحلی رودخانه کشکان در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار